Ik heb wat laadinformatie over de patroon, ik ga de rest zelf schrijven.
Ik heb 1000 hulzen besteld bij Starline en de dame schatte maart voordat ze het messing weer maken, ze hebben 25.000 bestellingen nodig (ze hadden er momenteel 6.000).
Voorlopig heb ik 2 dozen Double Tap munitie gekocht voor het messing, zal waarschijnlijk nog 1 of 2 meer krijgen in januari (hangt af van het totale aantal bestellingen bij Starline tegen die tijd). Iemand moet binnenkort 15.000 stuks bestellen.
Ik denk dat de 10mm-mensen zich om de een of andere reden "bedreigd" voelen of wat dan ook (gekrenkt ego misschien?) omdat ze niet de enige krachtige 10 zijn. Gewoon dom! Wie geeft er om of er nog een 10 is, het zou me niet schelen als iemand een grotere 10mm uitbrengt dan deze twee, het maakt gewoon niet uit, een andere optie.
Mijn loop van Storm Lake duurde bijna twee weken langer dan zou moeten, omdat ze de verkeerde loop hadden gemaakt. Ik belde ze om hem terug te sturen, ze zouden niet beginnen met de juiste loop totdat ze mijn loop terugkregen, hem dan weer "op de lijst zetten". Dat is SLECHT zaken doen. Toen ik hen op de hoogte bracht van hun fout, hadden ze onmiddellijk met mijn nieuwe moeten beginnen, zodat, toen ze de verkeerde terugkregen, de juiste die dag nog kon worden verzonden, niet weer aan het einde van de lijst geplaatst nadat ze de mijne hadden teruggekregen.